sakit perut lagi

by - 11:19 pm

adehh..sakit perut aku datang lagi laa pulak..erkk,dah rasa macam nak kejang pulak kat bahagian perut..huhu..aku kena kuat..aku mesti kuat..aku taknak sakit terlantar macam masa Form 5 dulu..aku tak sanggup..pelajaran terabai,sakit tak hilang..lagipun aku mesti sihat..aku taknak sakit lagi..


erm,banyak nye nak makan ubat kalau sakit..taknak..nak sihat macam dulu..
Nana,kamu mesti kuat..yeahh..jangan mengalah dengan sakit ni..dah tade sape pun nak peduli kalau kamu sakit,so kamu mesti kuat..yeahhh..kuat..sihat..cergas..yeahhh
haa..tau pun..aku mesti kuat menghadapi..jangan lemah..Danbo kan ada...Danbo teman kan Nana tau..Nana tak nak sakit sensorang..


takpe,SuperDanbo kan ade..hehehe..Danbo je laa yang boleh teman aku..aku sunyi...aku sakit..T_T ehh,gedik pulak..:p werkkk

You May Also Like

0 budak cakap-cakap